Moterims

Moterims

Retesnis apsilankymas parduotuvėse, kruopštus pirkinių planavimas ir produktų sąrašo sudarymas – tai tik dalis naujų įpročių, kuriuos karantino metu atrado lietuviai. Tokius šiemet atlikto tyrimo rezultatus pastebi prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė. O žinoma tinklaraštininkė Amelija Kuzmarskė, jau seniai įpratusi planuoti pirkinius, dalijasi patarimais, kaip dar greičiau apsipirkti, bei atskleidžia pavasariškos sriubos receptą.

Įmonė „PharmaDIA“ savo veiklą vykdo nuo 2015 m. Įmonės steigėjos – kaunietės, dvi farmacijos specialistės ir bendramintės Birutė Kaušilaitė ir Ineta Putnienė. Jų kuriami ir vystomi kosmetikos produktai – lakštinės veido kaukės „Lecler“ – vis labiau įsitvirtina užsienio rinkose, tikinama pranešime spaudai.

Vis daugiau žmonių ieškodami mėgstamiausio kosmetikos priemonių kvapo, nusprendžia jį susikurti patys ir papildo jas mėgstamų eterinių aliejų aromatu. „Eurovaistinės“ grožio profesionalai patvirtina, kad renkantis kūno priežiūros priemones svarbu pasirūpinti ne tik jų efektyvumu sprendžiant problemą, bet ir jums priimtinu kvapu, taip priemonę naudosite dažniau ir su didesniu malonumu.

„Eiti į parduotuvę be sąrašo ar nesusidaryti savaitės valgiaraščio plano – jau nebemoku“, – sako tinklaraštininkė Amelija Kuzmarskė. Ji prisipažino taip įpratusi prie kruopštaus planavimo, kad emocinių pirkinių jos kasdienybėje pasitaiko itin retai. O galvodama, ką ruoš šeimai, moteris atsižvelgia ir į tai, kokių produktų turi namuose. Trijų vaikų mama pasakoja, kad prie patiekalų planavimo prisideda visi šeimos nariai, rašoma pranešime spaudai. Tai yra puikus būdas vaikams suprasti, kad taip planuojamos išlaidos, taupomas laikas ir mažinamos atliekos bei vartotojiškumas.

 

 

Vieta Jūsų REKLAMAI
300x100px
Vieta Jūsų REKLAMAI
300x250px
Lietuva 24Litwa 24Литва 24Lithuania 24