Ratai

Ratai

Nuo lapkričio 1 d. įsigalioja Kelių eismo taisyklių pakeitimai kuriais patikslinti ir papildyti mokyklinių autobusų ženklinimo reikalavimai. Siekiama, kad mokykliniai autobusai būtų labiau pastebimi tarp kitų kelių transporto priemonių.

Pagrindinio sostinės oro vežėjo veiklos koordinavimo grupės nariams šiandien Vilniaus savivaldybėje buvo pristatytas atnaujintas „Air Lituanica“ verslo planas, informacija apie planuojamas kryptis, keleivių srautus.

Susitikime dalyvavo Susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas, Ūkio ir Užsienio ministerijų atstovai, „Air Lituanica“ verslo plėtros konsultantai, Vilniaus oro uosto atstovai, Vilniaus savivaldybės departamentų vadovai.

Kaunas per pastaruosius kelerius metus tarp šešių didžiųjų Lietuvos miestų iš avaringiausio miesto tapo saugiausiu. Per šį laikotarpį itin didelis dėmesys buvo skirtas pėsčiųjų saugumui.

Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir statistikos departamento duomenimis, gyventojų, autoįvykių ir juose sužeistų žmonių skaičius nuo 2009 m. iki 2011 m. sparčiausiai mažėjo Kaune. Pagal šį rodiklį Kaunas tarp šešių didžiausių šalies miestų iš paskutinės vietos iškopė į pirmąją (mažiausias įvykių skaičius).

Pirmą kartą akcija „Mieste - be savo automobilio" buvo surengta Prancūzijoje 1998 m., o  2000 m. tokia akcija jau surengta 760-yje Europos miestų. 2001 m. gruodžio 8 d. Berlyno Aplinkosaugos akademijoje buvo įvertinti pirmųjų akcijų ,,Mieste - be savo automobilio" rezultatai ir pasirašyta visų šalių, dalyvaujančių šioje akcijoje, aplinkos ministrų deklaracija. Tarp šių šalių yra ir Lietuva. Nuo tada rugsėjo 22-oji paskelbta Tarptautine diena be automobilio.

Šią dieną siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į neigiamą transporto įtaką aplinkai ir žmonių sveikatai, patiems prisidėti prie švarios aplinkos išsaugojimo.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ toliau tęsia traukinių parko atnaujinimą. Keleiviai, važinėjantys maršrutu Vilnius–Kaunas, jau įvertino ir pamėgo naujus traukinius. Bendrovė itin didelį dėmesį skiria viešosios paslaugos – keleivių vežimo kokybės kėlimui.

Vilniuje kelionė mikroautobusu, vežančiais nuo 10 iki 17 keleivių, iki gruodžio 31 dienos kainuos 3 litus. Šiuo metu kelionė mikroautobusai sostinėje kainuoja 3,50 Lt.  Taip pat iki metų pabaigos vienkartinis bilietas, perkamas iš miesto viešojo transporto vairuotojo, kainuos 2,50 Lt arba 1,25 Lt, keleiviams, kuriems taikoma lengvata.

Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Vilniaus planas“ parengė „Vilniaus miesto dviračių transporto infrastruktūros plėtros programą iki 2020 metų“. Joje įvertinta, kaip su Europos Sąjungos ir kitų finansinės paramos fondų pagalba būtų galima plėtoti miesto dviračių transporto infrastruktūrą.

Šiandien Susisiekimo ministerijoje surengtame Valstybinės eismo saugumo komisijos posėdyje konstatuota, kad avaringumo situacija šalies keliuose šiemet išliko panaši kaip ir praėjusiais metais. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis atkreipė dėmesį, kad pažangą eismo saugos srityje stabdo prasta padėtis miestų gatvėse.

Vilniaus miesto savivaldybės tarybos Darbo partijos frakcijos nariai pasigenda profesionalumo koalicijos partnerių darbe, sprendžiant sostinės viešojo transporto problemas. Darbiečių manymu, reforma vykdoma skubotai ir nepamatuotai, neįvertinus visų aplinkybių, todėl vilniečiams tai gali kainuoti papildomai — iš pradžių elektroninį bilietą buvo planuota įdiegti liepos mėnesį, tačiau dar ir dabar jis tinkamai neveikia, todėl reikalauja papildomų lėšų.

Planuojant svarbių tarptautinių transporto kelių atnaujinimą, „Via Baltica“ ir Rytų–Vakarų transporto koridoriaus projektams numatoma suteikti ypatingos valstybinės svarbos statusą. Susisiekimo ministerijos iniciatyva šiandien tokiam sprendimui pritarė Vyriausybė, vėliau atitinkamus nutarimus turėtų svarstyti Seimas.

 

 

Vieta Jūsų REKLAMAI
300x100px
Vieta Jūsų REKLAMAI
300x250px
Lietuva 24Litwa 24Литва 24Lithuania 24