RataiAB „Kelių priežiūra“ informuoja apie ypač sudėtingas žiemiškas sąlygas, šiuo metu keliuose mechanizmai dirba pilnu pajėgumu, tikinama pranešime spaudai. Dedamos maksimalios pastangos, tačiau pastarąją parą fiksuojama neeilinė situacija: besitęsiantis snygis, vėjas, vietomis pūga, plikledis. Kovą sukanka metai, kai Vilniuje imtos taikyti sugriežtintos priemonės kelių eismo taisykles pažeidžiantiems, o teisę nutempti automobilius įgijo ir savivaldybės pareigūnai, ne vien policija. Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos laiškininkai siuntas ir korespondenciją klientams jau netolimoje ateityje pristatys tik elektrinėmis transporto priemonėmis. Motociklas yra padidintos rizikos transporto priemonė. Jis gerokai mažesnis už automobilį, manevringas, todėl nuolat prisiminkite, kad, vairuodami motociklą, kitų eismo dalyvių galite būti sunkiau pastebimi kelyje, išnirti jiems visai to nesitikint ir sukelti eismo įvykį. Pastaraisiais metais mūsų šalis pasiekė nemažą pažangą eismo saugumo srityje – eismo įvykiuose žūsta vis mažiau žmonių. 2022-aisiais Lietuvos keliuose eismo įvykiuose žuvo mažiausiai (120) eismo dalyvių nuo 1990 metų. Žuvusiųjų skaičius, tekęs vienam milijonui gyventojų, – 42 (palyginti, 2021 metais – 52, 2001 metais – 203, 1991 metais – 316). Europos Sąjungoje milijonui gyventojų vidutiniškai tenka 46 žūtys keliuose. Nuo kovo 1 d. 11 val. iki kovo 6 d. 4 val. bus draudžiamas transporto priemonių eismas (išskyrus mugės dalyvių transportą) Gedimino prospekto atkarpoje tarp Šventaragio iki Vilniaus gatvių. Daugeliui hibridas gali pasirodyti kaip pati sudėtingiausia ir nepatikimiausia konfigūracija, kadangi susidurti galima tiek su vidaus degimo, tiek su elektrinio variklio problemomis. Tačiau hibriduose skirtingi varikliai padeda vienas kitam, taip padalinant krūvį ir užtikrinant ilgaamžiškumą. Negana to, hibridas šiuo metu yra puikus pasirinkimas tiems, kurie nori atnaujinti automobilį, bet dar nesiryžta visiškai pereiti prie elektros. Tik čia kyla klausimas: kokio tipo hibridą reikėtų rinktis? JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) partneris „Trafi“ po penkių veiklos metų žengė dar vieną žingsnį – mobilumo programėlė sulaukė vartotojo sąsajos atnaujinimo. Pavojingai nuvirtusią griaunamo senojo A. Meškinio tilto dalį planuojama nuardyti per artimiausias dvi savaites. Su nenumatytais iššūkiais susidūrę rangovai iškart ėmėsi būtinų saugumo priemonių – konstrukcijos padėtį nuolat fiksuoja speciali sistema, aplink formuojamas pylimas. Demontavimo darbai nenutrūkstamai vyks ištisomis paromis, o intensyviausiai – nakties metu. Vairuotojams iki kovo pradžios teks rinktis alternatyvius maršrutus ir nusiteikti galimoms transporto spūstims. Per rytinį piką jos taps neišvengiamos. Papildomai vykdomi tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų tvirtinimo darbai. Šiuo metu tiltu naudotis saugu. Rangovas, vykdantis darbus šalia minėto tilto, užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus. Planuojama darbus atlikti per dvi savaites, nes tvirtinamų turėklų ilgis sudaro apie 1 km (skaičiuojant abi puses). |
|
Visos teisės saugomos © VšĮ "L24plius". |