Ratai

Ratai

Vilniaus vairuotojai, kurie dėl didelių šalčių negali užvesti automobilių ar dėl gedimų sustoja tiesiog gatvės vidury, gali kreiptis telefonu 1355 į Vilniaus savivaldybės įmonę „Grinda“.

Agresyvūs troleibuso kontrolieriai Vilniuje. Atkreipkite dėmesį kaip atitraukia rankas, kai prieina atsitiktinai ten pasirodęs policininkas. Tai yra neteisėtas elgesys.

Vyriausybė planuoja patvirtinti, kad vairuotojai, turintys seno pavyzdžio pažymėjimus, juos pasikeistų per penkerius metus.

Prekiautojai naudotais automobiliais laukia, kada Rusija įstos į Pasaulio prekybos organizaciją, esą tada vėl atgis prekyba. Tuo metu daugelis lietuvių nelinkę ypatingai išlaidauti, tačiau jei perka, tai kiek galima naujesnę mašiną. Vis jaunėja ir pats automobilių parkas, praneša LTV naujienų laida „Šiandien“.

Vilniaus viešajame transporte ateityje ketinama ne parduoti bilietėlius, o mušti kasos kvitus kaip Kaune. Esą taip palengvės darbas vairuotojams.

Trečiadienį teismas atmetė Prancūzijos automobilių giganto „Renault“ įkūrėjo įpėdinių prašymą grąžinti 1945 metais nusavintą įmonę.

Į Vilniaus gatves išvažiavo pirmieji Lietuvoje surinkti troleibusai. Taip tikimasi atnaujinti sostinės viešąjį transportą ir kartu užsidirbti.

Nuo Naujųjų griežtinami reikalavimai vairavimo mokykloms. Šios baiminasi, kad teks branginti mokymą arba nutraukti veiklą.

Tik kas dešimtą eismo įvykio deklaraciją vairuotojai užpildo teisingai. Tai draudikams vėliau sukelia galvos skausmą ir pailgina žalų administravimą.

Siekiant užtikrinti geresnį būsimų vairuotojų rengimą, nuo šių metų pradžios įsigalioja nauji reikalavimai vairavimo mokykloms. Aukštesni reikalavimai keliami mokymo kokybei, techninei mokymo bazei ir darbuotojų kvalifikacijai.

 

 

Vieta Jūsų REKLAMAI
300x100px
Vieta Jūsų REKLAMAI
300x250px
Lietuva 24Litwa 24Литва 24Lithuania 24