EkonomikaDaugėjant Azijos investicijų Europos pramonėje, didžiausių kinų kompanijų žvilgsniai krypsta į Senojo žemyno uostus. Baltijos regione prekybos tiltu gali tapti Klaipėda, kur Kinijos įmones domina galimybė jūrų uoste įsigyti terminalą, o ateityje dalyvauti plėtojant Lietuvos išorinį uostą, rašo „Lietuvos žinios". Klaipėdoje retėja ilgalaikių bedarbių gretos, vis dėlto šiemet yra dar per 2 tūkst. ilgiau nei pusmetį nedirbančiųjų, informuoja dienraštis „Klaipėda". Pėstininkų kovos mašinas perkanti Lietuva netrukus prisijungs prie tarptautinės ginkluotės pirkimų organizacijos OCCAR „Boxer" šarvuočių programos. Ši organizacija po prisijungimo ves derybas dėl šarvuočių pirkimo su „Boxer" gaminančiu Vokietijos ir Nyderlandų koncernu „Artec". Kaune septynis maršrutus aptarnaujantys bendrovės „Kautra" maršrutiniai taksi nuo rudens bus integruoti į elektroninio bilieto sistemą, planuojama padidinti važiavimo jais kainą. Finansinių paslaugų grupei „Lewben Group" priklausanti apskaitos paslaugų bendrovė „Nordgain" planuoja savo paslaugas teik ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse, rašo „Verslo žinios". Europos Komisija (EK) antradienį pasiūlė naują dujų tiekimo saugumo reglamentą visai Europos Sąjungai (ES), kuriuo siekiama užtikrinti tiekimo saugumą regioniniu principu. Lietuva dujų tiekima turėtų užtikrint kartu su kitomis Baltijos valstybėmis ir Suomija. Kaliningrado elektrinės vadovas: Lietuva 2016 metais tęs rusiškos elektros energijos pirkimą2016-02-15, 20:36Antroji Kaliningrado šiluminė elektrinė 2016 metais toliau tieks elektros energiją Lietuvai, pirmadienį žurnalistams pranešė jos vadovas Olegas Gurilevas. „Google", „Linkedin" ir „Facebook" Lietuvai pernai sumokėjo apie 213 tūkst. eurų PVM2016-02-15, 09:48Reklamos specialistai pastebi, kad vis daugiau reklamos pinigų iš Lietuvos iškeliauja interneto gigantams, tokiems kaip „Google" ir jos valdomam „Youtube", „Facebook". Kultūros paveldo departamento užsakymu rengiamas Vilniaus senamiesčio tvarkymo planas apauga vis didesniais įtarimais, kad dokumentas, numatantis istorinių zonų atkūrimą Vilniaus senamiestyje, atvers vartus naujoms statyboms sostinės širdyje. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų koncesijos klausimas vis dar sprendžiamas Seime, tačiau jais jau domisi didžiausi pasaulio oro uostų operatoriai - „Fraport", MAG, „Vinci", „Avialliance", „Egis-group", „Ferrovial" ir kiti. |
|
Visos teisės saugomos © VšĮ "L24plius". |