<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Alfie Evans, czyli prawo do morderstwa</title>
		<description>Skomentuj Alfie Evans, czyli prawo do morderstwa</description>
		<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa</link>
		<lastBuildDate>Sun, 14 Jun 2026 08:10:32 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://l24.lt/lt/component/jcomments/feed/com_k2/244549" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153605</link>
			<description><![CDATA[ Fałsz. Karol Marks nie mógł być twórcą komunizmu, bo zmarł zanim powstało jakiekolwiek komunistyczne państwo. Nie miał żadnego wpływu na faktyczne kształtowanie się komunistycznych państw. Marks też bardzo sprzyjał Polsce. Popierał polską niepodległość, uważał Polskę za zaporę dla rosyjskiego imperializmu dążącego do dominacji m.in. w Europie. Krytykował także brak pomocy dla Polaków ze strony mocarstw, organizował zbiórki pieniędzy dla polskich emigrantów wbrew oporowi prasy i parlamentarzystów, występował na wiecach upamiętniających powstanie i protestował przeciw wydawaniu rosyjskim władzom powstańców przebywających na Zachodzie. Krytykę braku reakcji na podbój Polski przez Rosję Marx zawarł w manifeście I Międzynarodówki. Choćby więc z tego powodu należy mu się jakiś szacunek A w ogóle, to wtrącenie było zupełnie niezwiązane z tematem i jest czystym trollowaniem. Redakcja powinna usunąć ten post.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 May 2018 09:37:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153605</guid>
		</item>
		<item>
			<title>44 napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153525</link>
			<description><![CDATA[Skoro politycy UE mają takie zdanie na temat twórcy komunizmu: Szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker wziął udział w 200. rocznicy urodzin Karola Marksa, głównego ideologa komunizmu. Przekonywał, że nie jest on odpowiedzialny za zbrodnie swoich „rzekomych spadkobierców”. W piątek w Bazylice Konstantyna w Trewirze, gdzie 200 lat temu urodził się Karol Marks, szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker mówił, że był on filozofem, myślącym o przyszłości i mającym twórcze aspiracje. W sobotę w Trewirze zostanie odsłonięty wielki pomnik Marksa, mający blisko 5 metrów wysokości i ważący ponad dwie tony, który został ofiarowany przez Chiny.]]></description>
			<dc:creator>44</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 05 May 2018 19:17:05 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Priest napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153312</link>
			<description><![CDATA[Jaki sens ma tu przekrzykiwanie się na medyczne czy pseudomedyczne czy paramedyczne argumenty. Czy był głodzony czy nie był, czy pojęcie definiować tak czy inaczej. Złamana została kolejna granica. A może inaczej. Może granica pomiędzy zabijaniem, a "zaprzestawaniem walki o życie" została zatarta. To kolejny krok do dalszych decyzji o czyimś życiu. Jak daleko będziemy się skłonni posunąć do tego. Przeanalizujcie sobie na spokojnie podejmowane decyzje na osi czasu - aborcja, eutanazja. W USA lekarze proponują zabijanie/aborcję/uśmiercanie nie na początku życia dziecka lecz po narodzinach!!! Już pierwsze propozycje padły, ale na razie spotkały się z odmową. Na razie. Do czasu złamania kolejnej bariery. Lekarze, którzy proponowali takie rozwiązania stwierdzili, że społeczeństwo jeszcze na coś takiego nie jest gotowe. Czyli wiedzą, że potrzeba czasu. A co będzie dalej? Zabijanie/uśmiercanie po osiągnięciu jakiegoś wieku? Albo osób niewidomych, głuchych? Gdzie leży kres tych działań? I dlaczego je podejmujemy? Zamiast bronić tego co jest najcenniejsze dla nas samych - ŻYCIA!]]></description>
			<dc:creator>Priest</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 18:18:19 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153312</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153297</link>
			<description><![CDATA[ Pisząc o emocjach, inwektywach i manipulacjach nie miałem Pana na myśli, tylko innych ludzi, którzy bardzo szybko potrafią wydawać wyroki i osądzać, którzy zawsze mają na wszystko proste recepty. Życie takie nie jest]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 16:40:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153297</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153294</link>
			<description><![CDATA[ Więc właśnie, znamy różne relacje, opinie, ale są to na ogół szczątkowe informacje z drugiej ręki. Dokładnie nie znamy szczegółów, a nawet gdybyśmy znali, to nie umieli byśmy ich ocenić, bo nie mamy dostatecznej wiedzy medycznej. Mimo to wielu ludzi (w tym również autor artykułu) szafuje wielkimi słowami typu "morderstwo", "bezduszność", obrzuca inwektywami ludzi inaczej myślących itp. To właśnie było główną przyczyną napisania mojego komentarza. Możliwe, że w tym wypadku lekarze wydali nieco błędną diagnozę. Ale jeśli nawet ona w jakichś 5-10% była błędna, to czy to cokolwiek zmienia? Czy ten biedny dzieciak miałby jakąś szansę wyzdrowieć? Eutanazja jest bezduszna, a przedłużanie na siłę czyjegoś cierpienia jest ok.? Gdzie jest granica pomocy lekarskiej? Co w sytuacji, gdy w skutek braku tej samej aparatury umiera ktoś, kto może miałby więcej szans na przeżycie? To są trudne pytania i ma Pan rację, ten przypadek prowokuje do dyskusji, ale aby dyskutować, to trzeba rozmawiać na argumenty, a nie posługiwać się emocjami, inwektywami czy manipulacjami. Cieszę się, że Pan dostrzegł pole do dyskusji. Pozdrawiam.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 16:32:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153294</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153245</link>
			<description><![CDATA[3. Co do eutanazji, to kompletnie myli Pan pojęcia. Nikt chłopca celowo nie uśmiercał. Zaprzestanie uporczywej terapii, to zupełnie co innego niż celowe uśmiercenie, zresztą jak pokazuje przypadek chłopiec nie zmarł po odłączeniu aparatury. Żebyśmy się zrozumieli. Wiemy obaj co znaczy słowo eutanazja, albo raczej wiemy jak to pojęcie "książkowo" rozumieć. I tu ma Pan jak najbardziej rację. Tylko, że w tym przypadku (Alfiego Evansa), ta książkowa ostrość przestaje zdawać egzamin. Tak, można powiedzieć, że to było zaprzestanie leczenia, ale czy już na pewno "uporczywego", skoro diagnozy były błędne? Z różnych relacji (pytanie na ile wiarygodnych?) wiemy, że chłopiec był głodzony i nie była mu dostarczana pomoc lekarska, juz nie ta "uporczywa" ale taka podstawowa. Możemy się spierać o słowa, ale należałoby zadać pytanie, czy to właśnie nie była forma 'eutanazji', gdzie pacjent umiera w wyniku celowego nieudzielania mu pomocy? A szczególnie w tym przypadku ciśnie się słowo eutanazja, jeśli zwrócimy uwagę na Zachodni punkt wiedzenia - że uśmiercamy tych, którzy będą dla nas obciążeniem (jak napisał autor powyższego artykułu). I już tak na sam koniec, to mi się wydaje, że w artykule nie ma wprost mowy o tym , że na Alfim dokonano eutanazji, ale ten przypadek tylko prowokuje do dyskusji na jej temat ... Serdecznie pozdrawiam (i proszę wybaczyć nieco ostre słowa we wcześniejszym komentarzu)]]></description>
			<dc:creator>Jan</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 12:30:00 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153245</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mama napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153225</link>
			<description><![CDATA[Do Władysław: lekarze wiele chorób nie potrafią wyleczyć, są przeróżne choroby przewlekłe, ale jednak leczy się je, dzięki leczeniu człowiek żyje i funkcjonuje, mimo, że do końca nigdy nie będzie zdrowy. Przypadek tego chłopca jest ciężki, ale jeśli wolą rodziców było by próbować go ratować, to tak powinno być. Myślę, że jest całkiem sporo przykładów na to jak nierokujący pacjenci dostawali drugą szansę, choć lekarze mówili coś innego. Co do śmierci mózgu, czytałam ostatnio interesujący artykuł pt. "Życie bez mózgu", gdzie opisano m.in. historię francuskiego urzędnika, który jak się okazało nie miał 75% mózgu, a pracował umysłowo na państwowej posadzie. Artykuł jest na rp.pl]]></description>
			<dc:creator>mama</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 11:34:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153225</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153222</link>
			<description><![CDATA[ 1. Ok. Ma Pan rację co do śmierci mózgowej - przyznaję się do błędu. 2. Co do diagnozy lekarzy też faktycznie można mieć pewne wątpliwości, ale znacznie mniejsze niż co do wypowiedzi osób, które o medycynie w ogóle nie mają pojęcia, a dany przypadek znają tylko z mediów. 3. Co do eutanazji, to kompletnie myli Pan pojęcia. Nikt chłopca celowo nie uśmiercał. Zaprzestanie uporczywej terapii, to zupełnie co innego niż celowe uśmiercenie, zresztą jak pokazuje przypadek chłopiec nie zmarł po odłączeniu aparatury. 4. Działanie sądu było skandaliczne również dla mnie.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 11:11:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153222</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153216</link>
			<description><![CDATA[A tutaj na temat tej niby diagnozy o śmierci mózgu: http://ram.neon24.pl/post/143548,oto-jak-zostal-usmiercony-alfie]]></description>
			<dc:creator>Jan</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:40:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153216</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153212</link>
			<description><![CDATA[ Manipulacją, a raczej mijaniem się z prawda to jest Pana wypowiedź: 1) przebieg wydarzeń poświadczył, ze diagnoza lekarzy była błędna - dziecko nie zmarło po odłączeniu aparatury - więc należy powątpiewać w to co mówili o stanie dziecka--- na ten temat wypowiadała się również doktor, która badała dziecko https://www.pch24.pl/polska-doktor-badala-alfiego--odlaczenie-go-od-aparatury-jest-nie-do-przyjecia-,59826,i.html 2)Eutanazja w przypadku Alfiego polegała na skazaniu go na śmierć -można było ponownie podłączyć go do aparatury, wysłać do Włoch itp. - działanie sądu brytyjskiego było jak najbardziej CELOWE; choć z drugiej strony rzeczywiście ma Pan rację nie powinniśmy tego nazywać eutanazją - tylko ZABÓJSTWEM SĄDOWYM - jak w przypadku stalinowskich sędziów, którzy skazywali żołnierzy AK na śmierć! 3) jak w punkcie 1) fragment z cytatu: To nie jest dziecko umierające, w skali pediatrycznej Glasgow ocenione zostało na 8-9 punktów, więc nie jest to stan śmierci mózgu.(dr. Izabela Pałgan (www.pch24.pl) tak wygląda prawda, wystarczy trochę zaznajomić się ze sprawą, a nie pisać emocjonalne konometrze ...]]></description>
			<dc:creator>Jan</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:27:40 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153212</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153210</link>
			<description><![CDATA[ a swoją drogą, to czy samo leczenie i opóźnianie śmierci, też nie jest przypadkiem zabawą w Pana Boga?]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:21:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153210</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153207</link>
			<description><![CDATA[ Ale lekarze nie byli w stanie go uleczyć. Reszty dokonał właśnie Pan Bóg.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:18:39 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153207</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153206</link>
			<description><![CDATA[ Nie "leczyć", bo uleczyć chłopca się nie dało, tylko sztucznie podtrzymywać procesy życiowe, u kogoś kto praktycznie był już martwy. Masz natomiast rację co do reszty twierdzenia. Ja też tego nie rozumiem. Powinni byli pozwolić.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:17:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153206</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153204</link>
			<description><![CDATA[ Oczywiście przejaskrawiasz i do tego piszesz nie na temat, bo przypadek Alfiego nie dotyczył eutanazji, ale sztucznego i uporczywego utrzymywania procesów fizjologicznych u kogoś, kto już praktycznie nie żyje.]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 04 May 2018 10:13:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153204</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mama napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153164</link>
			<description><![CDATA[lekarze pownni leczyc a nie bawic sie w pana Boga]]></description>
			<dc:creator>mama</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 May 2018 15:56:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153164</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Alina napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153143</link>
			<description><![CDATA[A moim zdaniem nie istotne jest czy była to śpiączka, czy śmierć mózgu, bo skoro rodzice chcieli chłopca leczyć i była klinika chętna do tego, to trzeba było im na to pozwolić, w końcu to ich dziecko, a nie państwa!]]></description>
			<dc:creator>Alina</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 May 2018 14:38:23 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153143</guid>
		</item>
		<item>
			<title>1Q84 napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153123</link>
			<description><![CDATA[Nastały już czasy, że to państwo decyduje o losach obywateli, a nie obywatele o losach państwa. Dlaczego "racja" ma być tych, którzy chcą zabijać, a nie tych którzy chcą chronić życie? Kto ustanawia standardy i granicę moralności? Wszędzie tam, gdzie czynią to ludzie mamy spór. A może by tak postępować zgodnie z chrześcijańskimi wartościami i zasadami Bożymi oraz prawem natury... Dla zwierząt przygotowujemy całe tony kodeksów i przepisów, aby stworzyć im naturalne warunki. A dla człowieka robi dokładnie odwrotnie.]]></description>
			<dc:creator>1Q84</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 03 May 2018 11:41:56 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153123</guid>
		</item>
		<item>
			<title>do 5 napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153075</link>
			<description><![CDATA[artykuł pochodzi z innego portalu (co jest zresztą uwidocznione podpisem pod artykułem). Może by tak poczytać i pomyśleć zanim się napisze takie zarzuty co? A może za parę lat ktoś wymyśli, że wszystkie Włodki to fajne chłopaki, ale po skończeniu 70 lat trzeba ich dobrowolnie uśmiercić, bo są obciążeniem dla budżetu? Oczywiście przejaskrawiam, ale kilkadziesiąt lat temu też nikt nie myślał o aborcji na życzenie, czy o obniżaniu wieku dzieci aby pedofilia już nie była pedofilią, czy o małżeństwach każdego z każdym. Dodajmy do tego "wzbogacenie" kulturowe muzułmanów i miejmy po dziesięć żon - w tym dwie kozy i wielbłąda. i obyś ty nim nie był. I obyś nie dożył czasów, w których ktoś będzie decydował czy możesz oddychać czy nie]]></description>
			<dc:creator>do 5</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 16:56:14 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153075</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Alina napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153056</link>
			<description><![CDATA[Jednego nie mogę pojąć, skoro klinika w Watykanie chciała leczyć chłopca, to dlaczego nie pozwolono na to?]]></description>
			<dc:creator>Alina</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 15:04:49 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153056</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Władysław napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153047</link>
			<description><![CDATA[Dlaczego L24 dokonuje takich obrzydliwych manipulacji? 1. Co znaczny "RZEKOMO nieuleczalnie chorego" Autor sugeruje, że chłopca dało się uratować? Na jakiej podstawie tak twierdzi? 2. Eutanazja, czyli celowe uśmiercanie, to jest zupełnie co innego, niż sztuczne podtrzymywanie kogoś przy życiu 3. Dlaczego autor zataja, że chłopiec miał stwierdzoną "śmierć mózgu" i nazywa to spiaczka? Takie wywody najlepiej podsumował Zbigniew Boniek: "Umarł dzielny chłopczyk z wielkimi problemami - politycy chcą to jakoś dla siebie wykorzystać! ......a żeby Was..........."]]></description>
			<dc:creator>Władysław</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 13:01:32 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153047</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153024</link>
			<description><![CDATA[Aborcja, eutanazja, promowanie seksualnych zboczeń, niszczenie tradycyjnych rodzin. A teraz jeszcze dręczenie i odmawianie możliwości ratowania życia dziecka, to są straszliwe i nieludzkie zachowania.]]></description>
			<dc:creator>Jan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 08:53:07 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153024</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Grażyna napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153022</link>
			<description><![CDATA[To jest wstrząsające, że chłopiec umierał na oczach świata, a władze brytyjskie odmawiały pomocy. Czy tu można mówić o jakichkolwiek ludzkich odruchach tych, co tak naprawdę zabili tego chłopca? Dokąd zmierza ten świat?]]></description>
			<dc:creator>Grażyna</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 08:16:44 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153022</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rodzic napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153004</link>
			<description><![CDATA[Bardzo dobry artykuł]]></description>
			<dc:creator>Rodzic</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 05:56:51 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153004</guid>
		</item>
		<item>
			<title>1234 napisał:</title>
			<link>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153000</link>
			<description><![CDATA[Brońcie życia]]></description>
			<dc:creator>1234</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 02 May 2018 05:50:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://l24.lt/pl/opinie-i-komentarze/item/244549-alfie-evans-czyli-prawo-do-morderstwa#comment-153000</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
