Nuomonės – komentarai

Nuomonės – komentarai

O ko aš noriu?

2019-11-29, 11:37

Šiuolaikiniame pasaulyje žodis motyvacija vartojamas itin dažnai, kartais net nesusimąstant, nekvestionuojant gilesnės jo reikšmės. Pavyzdžiui, darbo skelbimuose rašoma, kad įmonės ieško motyvuotų žmonių; mokyklose geriausių rezultatų pasiekia motyvuoti mokiniai, tačiau ką tokie teiginiai apskritai reiškia?

Kiek apšilus kojas aukštojoje mokykloje, studentams ima kirbėti mintis, o neretai ir poreikis ieškoti su studijomis derinamo darbo. Tai ne tik būdas prisidurti prie stipendijos ar tėvų skiriamos paramos, tačiau ir galimybė susipažinti su profesiniu pasauliu ir padėti pagrindus ateities karjerai. Tiesa, svarbu atminti, kad darbas turi būti derinamas prie studijų, o ne atvirkščiai. Ką svarbu žinoti norint padirbėti studijų metais, kokių kandidatų ieško darbdaviai ir kokių klaidų geriau nedaryti daro pokalbyje?

Pyktis – viena dažniausiai žmogaus juntamų emocijų. Lietuvių kalbos žodyne pyktis apibrėžiamas kaip įširdimas, užsirūstinimas. Tuo tarpu mokslininkai pyktį laiko tripakope jausena, kuri apima emocinius, kognityvinius ir fiziologinius komponentus.

LR Seimas pritarė naujoms Farmacijos įstatymo pataisoms, pagal kurias visos Lietuvoje veikiančios farmacijos kompanijos privalės atskleisti informaciją apie bet kokią paramą medikams, gydymo įstaigoms ir farmacijos specialistams.

Šiuolaikinėms mokykloms, išgyvenančioms įtemptus laikus, kyla naujas iššūkis: taikyti vis įvairesnius mokymo metodus, mokyti pačius skirtingiausius vaikus. Itin svarbi šiandien yra įtraukiojo ugdymo praktika švietimo įstaigose.

Vartojimas Lietuvoje sparčiai vejasi europietiškąjį vidurkį − pernai vieno šalies gyventojo individualaus vartojimo išlaidos pasiekė 90 proc. ES vidurkio, rodo „Eurostat“ duomenys. Toks vartojimo apimčių augimas turi įtakos bendrai ekonomikos plėtrai, tačiau vartojimą galima vertinti ir iš asmeninių finansų valdymo perspektyvos. Kaip brėžti ribą tarp realių savo poreikių ir impulsyvaus „aš noriu“ vartojimo?

Nedraudžiama, bet…negalima – taip trumpai galėtų būti apibūdinta dviprasmiška situacija, šiuo metu susiklosčiusi tarp Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NAKD) ir nealkoholinius alkoholinių gėrimų atitikmenis gaminančių įmonių. Precedentas, kuomet buvo pareikalauta ne tik pašalinti nealkoholinės netrauktinės reklamą, bet ir nutraukti paties produkto gamybą, atskleidė įstatymo taikymo nuoseklumo trūkumą, visu aštrumu iškėlė sprendimo priėmėjo kompetencijos viršijimo klausimą ir pagrįstai leidžia klausti, kuo remiantis toks sprendimas apskritai buvo priimtas.

Remiantis socialinio tinklo „LinkedIn“ 2019 m. atliktu tyrimu, kūrybiškumas ir įtaiga yra labiausiai darbdavių trokštamos savybės, kurios ateityje bus vis labiau vertinamos. Tobulėjant technologijoms, keičiasi komunikacijos įpročiai, didelė dalis bendravimo keliasi į skaitmenines platformas. Kaip sudominti šiandieninį vartotoją savo vieša kalba ar įrašu socialiniuose tinkluose? Patarimais dalinasi kūrybos vadovė ir reklamos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė.

Lietuvoje per teisėjų rankas pereina didžioji dauguma šalies įmonių bankroto bylų – tik labai nedidelė dalis bendrovių savo gyvavimą užbaigia ne teismo keliu. Statistika yra tokia: daugiau kaip 90 proc. bankrutuojančių įmonių atvejų nagrinėja teismai. Tai iškalbinga vien tuo aspektu, kad teismus pasiekusios bylos iš esmės reiškia nesutarimus dėl verslo valdymo, veiklos aplinkybių bei priežasčių, kodėl įmonė galiausiai atsidūrė duobėje.

Puslapis 1 iš 66
 

 

Vieta Jūsų REKLAMAI
300x100px
Vieta Jūsų REKLAMAI
300x250px
Lietuva 24Litwa 24Литва 24Lithuania 24