MoterimsNors visai neseniai dar sulaukėme sniego, tikrasis pavasaris ir šiltas oras – jau visai čia pat, o kartu su juo ir nauji makiažo vėjai. Metas slėpti spintose storus paltus, o kosmetinėje palikti vietos naujiems ir gaivesniems tonams. „Artistry“ makiažo ekspertas Andrzej Sawicki šį sezoną kviečia didžiausią dėmesį atkreipti į pastelines spalvas bei natūraliai spindinčias lūpas. Stilingiausią šių metų „Moterų ralio“ ekipažą rinksianti tarptautinio mados žurnalo „L‘Officiel Lithuania“ komanda su stiliste Agne Jagelavičiūte priešakyje tiek ralio dalyvėms, tiek ir visoms moterims pataria drąsiai eksperimentuoti ir drabužių derinius rinktis pagal nuotaiką, o ne pagal orą. Paskyrus naująjį aplinkos ministrą, Lietuva nukrito į paskutiniąją vietą ES moterų ministrių statistikoje. Nuo šiol visus 14-a ministrų postų užims tik vyrai. Tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje krūties vėžys išlieka dažniausia onkologine liga, kuria serga moterys. Amerikos lietuvė Lidija Rasutis šiemet tapo kasmetinio labdaros renginio „Sužydėjusi viltis“ (angl. „Blossom of Hope“) organizacinio komiteto vadove ir kviečia Lietuvos visuomenę prisijungti prie kovos su krūties vėžiu šalyje. Užrašai ant kosmetikos pakuočių turi padėti vartotojui išsirinkti produktą. Deja, specialistai pastebi, kad ne visa informacija yra teisinga, o dalis iš tiesų klaidinanti. Mat kosmetikos gamintojai kartais ženklina etiketes naudodamiesi vartotojų nežinojimu ir sklandančiais mitais apie sudedamųjų dalių savybes. „Žymėjimas „Be konservantų“ nebūtinai reiškia geresnę kokybę, o kas yra parabenai ar SLS ir ką jie daro produktui, taip pat yra mitais apipinta informacija“, – atkreipia dėmesį „BIOK laboratorijos“ naujų produktų specialistė Gintarė Mykolaitienė. Kokie kosmetikos produktų etikečių žymėjimai klaidina labiausiai? Specialistai išskiria penkis pagrindinius ir atskleidžia, ką apie juos reikėtų žinoti. Pavasaris įsisuka ne tik į spintas, bet ir kosmetines. Spalvų ir makiažo tendencijų proveržį PLC „Panorama“ pristatė kartu su modeliais tapusiomis mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikyte, tinklaraštininkėmis Ieva Swan, Kamile Dambrauskaite ir Erika Valiukaite. Taigi, kokios tos pagrindinės makiažo tendencijos, kuriomis šiemet turėtų vadovautis kiekviena mados ir makiažo mylėtoja? Populiarūs posakiai, siūlantys klausyti savo širdies, išgirsti save ir eiti savo keliu girdėti daugeliui, ypač ieškant atsakymų bei sprendimų gyvenimo kryžkelėse ar net kasdienybėje. Tačiau specialistai pastebi paradoksą: net ir žinant, ką daryti, informaciniame triukšme, vartotojiškumo džiunglėse ir pakaitalų bei stereotipų pilname skubos amžiuje atsigręžti į save itin sunku ar net neįmanoma. Visgi kraštutiniu atveju, jei tikrojo vidinio balso išgirsti taip ir nepavyksta, rekomenduojama klausyti kūno, kuris nemoka meluoti. Egzistuoja gerai žinomas posakis: „grožis reikalauja aukų“. Ir, kaip bebūtų, dažnai šios aukos atsiremia į piniginę bei begalines laiko sąnaudas. Bet ko tik nepadarysi vardan grožio, ar ne? Tačiau yra galimybė šią nelengvą grožio dalią palengvinti. Kaip? Įsijungti savo išmanųjį telefoną. O ką ir kaip jame daryti toliau, kad taptume patys sau gražesni, detalizuoja „Bitės Profai“, atrinkę net šešias grožio programėles. Kosmetologai pastebi, kad į specialistų kabinetus mamų vedinos ateina vis jaunesnės mergaitės, savo odai problemų sukėlusios pačios. Per gausus, nekritiškas, nei amžiui, nei odos tipui netinkamos kosmetikos, lengvai prieinamos internetu, naudojimas, jų teigimu, turi skaudžių pasekmių. Pavasaris įkvepia atsinaujinti ir praplėsti savo garderobą madingais raštais, detalėmis ir deriniais. Apsilankymo prekybos centre „Europa“ metu stilistė Viktorija Šaulytė vertino išskirtinių prekės ženklų kolekcijas ir prieš leidžiantis į naujų stiliaus detalių medžioklę, patarė iki tol skirti laiko jau turimų drabužių bei aksesuarų apžvalgai. Taip pavyks sukurti naujų derinių ir atsirinkti, kas yra išties madinga, atsižvelgiant į šio pavasario mados tendencijas. |
|
Visos teisės saugomos © VšĮ "L24plius". |